billes-mamma

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Ulle - 18 oktober 2009 15:02

Godmorgon alla glada....

Nu har man vaknat av trollets sköna stämma , som har kommit hem från farmorn. Hon är nu jätteförkyld med världens hosta precis som vanligt Rynkar på näsan Så hon blir nog hemma imorgon. Inget dagis där inte.

Tony fryser om fötterna så värmen ska slås på i källaren..... men så går inte cirkulationspumpen ...Rynkar på näsan vad är det nu då???

Men morfarn är här och fixar så snart blir det varmt hoppas jag. Så där då var det klart..Glad


Nu ska Tony åka in till stan och övningsköra med dottern en sväng. Men vart är övningskörningsskylten???? Borta med vinden.

Jag ska försöka klura ut någon mat som ska ätas till middag , sen kommer Crille hem idag han oxå.

Nu blir påtår med kaffet och mys med Bille en stund.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 18 oktober 2009 06:10

Ja då var ännu en natt på "camping" över. Nu är det bara en kvar sen är skithelgen gjord.

Sen är jag ledig 2 dagar , går ut Onsdag natt igen.

Men jag fattar ff inte varför man inte sover när det är natt???? Blir lite/mycket trött på springiga pensionärer Skrikandes SOV!!!


Snart får i alla fall jag gå hem och krypa ner under täcket brevid kärleken min Tungan ute mysigt värre.

Jag ska sova hela dan känns det som just nu.... men det brukar bli som längst till 15.00

Men vi får väl se...


Nä nu ska det kokas gröt , och laddas en till panna med kaffe.

Idag ska jag skämma bort mina medarbetare Flört jag har nämligen gjort jättegoda mackor med ost , skinka paprika och gurka på. Ser riktigt smarrigt ut som dom ska få dricka till morgonkaffet nu när dom kommer , snällt va?! Oskyldig


Ha en skön Söndag på er allihopa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards