billes-mamma

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Ulle - 23 oktober 2009 15:09

är det idag :) Känner mig gladare idag än igår. Blir väckt av älsklingen kl 14 med att kaffet är klart :) och att han sålt båda bilarna. Apambulansen är redan hämtad , och Audin blir kanske bortsåld till kramfors imorgon.

Så nu är det hopp om livet och räkningarna , skönt känns det.


Nu har vi varit på kära ICA jag och mannen , idag blir det plankstek till middag och vin till det så klart ;)

Det kommer att bli supergott det.

Sen blir det soffmys med familjen med chips och dip Mmm smarrigt :D


Ha en underbar fredagkväll...

Av Ulle - 23 oktober 2009 07:18

Ja hör och häpna det vart ingen stor jakt inatt bara några få..... underbart Glad precis som det ska vara. Dom ska sova inget annat när det är natt.

Jag hoppas verkligen att min arbetskollega som ska jobba helgen ,stackarn får det lugnare än vad jag hade i helgen som gick.


Nu har jag fått komma hem till lugnets sköna vrå , ännu är det ingen vaken mer än jag. Crille kommer nog upp om en stund. Bille trynar kanske till 8-tiden i alla fall.

Ska plocka ihop lite tvätt och köra igång en maskin innan jag ska krypa ner i sängen.

Tony får skjussa barnen även idag så jag får gå och sova.


Jobba lugnt och trevlig fredag på er.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards