billes-mamma

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Ulle - 13 oktober 2009 15:01

Ja vaken igen då efter en riktig skitnatt på jobbet....SOVA???? Vad är det tycker nog dom ???? En har ringt på klockan för sällskaps skull.... en har sprungit omkring sur och grinig som f.. in på alla rum Skrikandes hyttar och hotar. Men han går ungefär som ringaren i Notredamm Skrattande så han är helt ofarlig så , en har fått riskudde på hjärnan... värma ,värma värma och inte är det för syftets skull , och en tycker bara det är väl bra onödigt att sova.


Så jag hoppas verkligen kommande natt blir bättre annars släpper jag nog ut dom på gården.....

Orkar inte en sån natt till.

Då emigrerar jag till en annan plats Flört


Har fått i mig ett antal muggar kaffe nu , så gott. Men middags-bestyren överlåter jag åt käre maken idag.

Bille precis kommit hem från dagis , verkar helt nöjd med dagen. Nynnar och sjunger inne på sitt rum.

Nu ska jag bara vara och slappa innan jag ska på ica en sväng , och inhandla lite mjölk som går åt hur mycket som helst i detta hus.


Ha det bäst gott folk....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards