billes-mamma

Alla inlägg under mars 2010

Av Ulle - 3 mars 2010 15:38

Men idag har jag sovit som en sten.... hur skönt som helst    Vaknade pigg och utvilad klockan 14. Tony hade då kommit hem från kursen han gått på.

Kaffe och smörgås och en dusch , så nu känner man sig som en människa igen.


Nu börjar dagens dilemma..... Middag???? Skulle personligen kunna skippa den men alla andra är ju hungriga    vilket jag tycker är helt onödigt att vara.

Måste ta och klura ut nåt ganska snart för sen ska vi på kalas..... 18-års kalas nämligen.

Stora flickan i familjen fyller myndig , underbart för henne måste det vara. Vankas körkort , krogen och en massa andra saker som man får göra utan att mamma eller pappa kan säga stopp till allt    Grattis på dig Angelica   


Imorgon är det ledig dag   vilket är UNDERBART!!! , men som skit är så är det ju APT självklart. Ska försöka masa mig dig trots att det tar mig emot.

Bille kan kanske vara hos mormor den stunden. Får kolla med henne sen.


Nä mot köket ska jag nu....

Av Ulle - 2 mars 2010 13:43

Jag tror jag blir lite smått galen snart.... kan inte sova nu för tiden efter nattjobb.

Man börjar bli som den man är för mycket med..... jobbet   vissa av dom sover ju oxå dåligt fast nattetid.... Man kanske börjar bli för gammal för att sova riktigt nu då.

Går ju bra om man går av mot ledigt men när man ska jobba en till känns det trist.

Idag var det solen som störde.... eller har det varit nån sol???   sängen var obekväm , ont i magen , mardrömmar ja you name it.... Så klockan 12.45 gav  jag upp och klev upp.

Stupade i säng imorse , men inte kunde jag somna då heller tog ca 1 timme.

Har nu kokat mig en panna kaffe , fått lite mat i magen så man känner sig lite vaken i alla fall   


Crille kommer väl snart från skolan , Bille ska hämtas klockan 15 sen är det väl bara invänta Tony innan det ska bli middag. Vad det nu ska bjudas på.... Ingen aning.... bra va?!


Nä påtår vill det bli nu...


Ha det bäst alla!!!

Av Ulle - 2 mars 2010 04:50

Ja nu har vi gått in i Mars månad , känns helt underbart vi går åt rätt håll. Några veckor till och lite + grader så börjar den här förba.... snön att smälta. Åh fort ska det gå..... Helst på 2 dar men det är ju bara en önskan det.


Nu sitter jag på jobbet och längtar efter en skön varm mjuk säng , skulle vara völdigt skönt att få krypa ner nu. Men 2 timmar kvar av passet.... och dom bästa timmarna. Snart är det ju dax för kaffeslurken Mmm så gott det ska bli.

Idag går jag hem och stupar direkt i säng , ingen väckning alls idag . Crille har sovmorgon så han får fixa det själv.


Igår dammade jag av längdskidorna och tog mig en tur med Bille , det går framåt för henne men backarna vill hon inte släppa på så då åkte hon mellan mina ben. Vilket gick utmärkt.... så länge det är små backar   

Sen var det lite snölek innan det vart ingång för intag av lunch.


Nä nu ska jag gå och stryka några skjortor innan jag slår på kaffepannan.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards