billes-mamma

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ulle - 14 mars 2010 22:10

  Bydalsfjället     Min underbara son   mitt lilla troll     Snygg? OJAAAA!!!!     Rastvila  

Av Ulle - 14 mars 2010 21:13

Ja helgen har tillbringats uppe i Gräftåvallen , tyvärr väldigt stormigt väder men solen    har vi även fått se.

Tacka för att vi köpt en 4-hjuls driven bil , Tony vart till och med impad vad den klarade av....   värsta hill-climbing klarade den.


Bille har provat slalom för första gången.... om det gick bra??? Ja går väl att diskutera   men en underbar kämpaglöd har hon.

Men hon har ju åkt i alla fall och tycker att det är toppenkul.

Men har nu insett att det är betydligt lättare att lära ut om hon klarat av backar med längskidorna , så nu blir det till att åka längd med henne.

Men jag beundrar hennes vilja att lära sig.


Backarna var tyvärr lite för lätta för sonen men han har åkt på utan gnäll , en eloge till min älskade    son för det.

Hittade åksällskap på Lördag vilket var toppen för oss veklingar som har såååå ont i benen efter åkningen på fredag   


Hade även sällskap av ett par underbara vänner med barn som oxå var där.

En trevlig afterski på fredag var det..... Hmm jäger , öl , kaffedrink Å en massa annat gott.


Som tyvärr avslutades med att stora älsklingen får kräksjuka på lö-natt    

Så vem höll på att städa och plocka ihop som en galning själv imorse???? Jo jag.

Sen fick jag ju även glädjen att styra bilen hemåt hela vägen..... men f.. vad bra det gick. 120-130 på 90-väg är helt OK   och omkörningarna gick som en dans , tack TURBO    som tur var inga poliser där jag banade min väg fram.....


Nu sover mannen sedan länge , dottern somnar snart och sonen kröp till kojs nyss. Han ska cykla till skolan imorgon. I Mars??? Ja ja det är ju frivilligt så.

Imorgon ny dag , ny vecka

Livet är underbart.....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards