billes-mamma

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Ulle - 22 mars 2010 10:55

Sitter ute i solen på altanen och bloggar idag. Men det blåser inte vidare skönt idag.

Bille far runt runt , hon skulle gärna ha en kompis nu.... men jag är lite osäker på prickarna ännu.

Ser ut som hon fått en ny prick på läppen   kanske det dykt upp nån mer som jag inte sett oxå.


Inatt ska jag jobba , vilket jag inte är riktigt upplagd för men det måste ju gå ändå.

Har långvecka den här veckan.... Man skulle vinna en massa pengar så då slapp man ju jobba , skulle passa mig ypperligt att gå hemma och vara lyxhustru   


Nu har bille tagit fram madrassen och pulkan och åker i backen här på gården.

Men madrassen tog vi fort bort för det gick alldeles för fort med den... så hon slog huvudet i en snöklump så pulkan gick inte lika fort som tur va....


Snart ska vi tänka på lunch..... idag blir det korv med bröd ute på altanen. Måste passa på att vara ute länge såna här dagar..


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards