billes-mamma

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Ulle - 23 mars 2010 15:36

Ja ännu vill inte prickarna försvinna på lilltrollet. Idag har hon varit med mormor när jag sov. Så blir det även imorgon.


Vaknade första gången vid 10-tiden och tänkte att nu jäklar är det kört att somna om   men efter en stunds snurrande somnade jag som tur var om.

Vaknade sedan 14.30 och fick mig lite gott kaffe innan trollet ramlade in genom dörren.


Har samma problem som alltid nu..... MAT!!!  Skulle ha haft en egen anställd kock som löste det problemet varje dag. Det vore en dröm det   

Crille är på stan idag , har varit in på bio med klassen så sen skulle dom stanna en stund där. Antar att det slinker ner en kebab till middag för honom   

Bara invänta älsklingen och se om han har nån bra idé på mat....?


Känner mig överkörd av ett tåg idag....    tror att flera månaders semester skulle göra susen mot det. Eller ett jobb på dagen kanske.... men i så fall Må-Fre.

Är slut som artist nu känns det som ...


Nä lite mer kaffe och slappa på soffan är vad jag orkar med nu.


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards