billes-mamma

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Ulle - 18 mars 2010 12:28

För herregud vad prickig hon blir.... en liten salami nästan    men lika söt ändå.

Till och med i munnen och på läppen har det kommit prickar nu. Men ingen klåda än så länge , hoppas det blir lindrigt på den biten.


Idag har jag sista arbetspasset för denna vecka  det känns helt ok att veta att det är en lång ledig helg framför mig nu.

Men tyvärr missar lillgumman simskolan nu på Lördag vilket är mindre kul .


Imorse när jag skulle smyga in i duschen kikade jag in på hennes rum , åh där ligger hon vaken och pillar i håret.... före 06     jippie!!! sa inte pappan då som fick ha sig ur sängen denna tidiga morgon när han trodde han skulle få sovmorgon.

Men han hamnade på soffan med täcke och kudde framför bolibompa så det var inte så synd om honom.   


Nu ska jag slappa lite tror jag sen får jag se om man får några ideér på att göra nåt nyttigt....?


Ha det bäst


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards