billes-mamma

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Ulle - 24 mars 2010 11:48

Nu börjar jag ärligt att fundera hårt på om inte en rullgardin vore bra i sovrummet ändå....

Gick och la mig 08 snurra till 09 vaknar 10 av det där STORA gula klotet som finns uppe i himlen.... solen    benämns det nog. Som lyser med sina fina starka strålar rätt i ögonen på mig.   inte allför kul att se solen då vill jag lova.

Men snurrar till mig och somnar 1.5 timme till innan jag ger upp och kliver in i duschen stället.

Nu har jag precis druckit lite gott "morgon"kaffe å det var lika gott som alltid.


Nu ska jag göra några ärenden via mailen till rektorn på Crilles skola , sen ta tag i vardagliga sysslor som: diskmaskin som står full och hojtar på att plockas ur , snabeldraken..... den kära ägodelen står som vanligt och busvisslar där inne i skrubben på uppmärksamhet   tvättmaskinen håller väl på att torka ut bara för att den inte går. Vad skulle såna saker göra om jag inte var ledig på dagarna....? Ha ha! svälta ihjäl efter allt dom behöver..... ni vet dammråttor , smutstvätt och skitiga bestick   

Ja livet är bra underbart vill jag bara säga.... Så länge jag är ledig annars är det ju diskuterbart STORT.


Bille är med mormorn även idag  , hon har väl bossat över henne hårt idag kan jag tänka mig , den lilla tjuskallen. Fast nu ljög jag....  Den tjurigaste ungen som går i 2 par skor skulle jag vilja erkänna... men hon är ändå naggande god  


Nä till göromålen så det blir gjort.... börjar få lite smått ont i öronen av allt busvisslande   


Ha det bäst alla ni....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards