billes-mamma

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Ulle - 16 mars 2010 11:58

Ja så rullar veckan på igen då.... Igår var det en dag men lite hälsa på kära syster , hämta svärmor och följa med henne på bilbesiktningen. Vilket gick bra , hon har ju en toyota och dom är ju så bra sägs det. Inte nån bil jag skulle köpa eftersom jag gått och blivit volvo freak    Sen vart det ett stopp på Ica innan man hamnade hemma igen.


En lugn kväll framför tv:n och en ganska tidig natt , hon var ju bara 00 när JB kom och strödde sömnpulver


Idag är det en rensar , röjar ,plockar dag. Har rensat bland Billes kläder hon växer ju så det knakar hela tiden så vissa kläder är ju nästan oanvända.  

Rensat andra garderober , bytt gardiner i billes rum. Skulle behövt putsa men det är för soligt just nu.

Snabeldrakat , tvättar så maskinen glöder och dricker kaffe som bara den.

Är nog dags att äta lunch snart kanske.

Tony är faktiskt piggare idag men nu är det sonen som är hemma med halsont och snorig som bara den. Men Bille hon är pigg och är på dagis hon.


Klockan 15 ska jag jobba men det är en bra kväll , slutar redan klockan 20 så det är väl ett perfekt långt pass tycker jag.

Nä nu ska jag in i skrubben och rensa lite mera.


Tjingeling!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards