billes-mamma

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Ulle - 20 mars 2012 22:22

Idag vart det en mer normal morgon .... klev upp i vanlig tid 07 väckte mina 2 gryn som gärna sovit längre om dom fått båda två.  Satt på en panna kaffe och tänkte sätta mig och läsa tidningen på datorn som vanligt  men tji fick jag inget internet som funkade   typiskt. Ja så det vart nyhetsmorgon en stund i stället. Tjatar sonen ur sängen till slut , Bille var lättare som vanligt.

Båda fick skjuss av morfar till respektive skola , själv tog jag vovven på prommis. Riktigt skönt ute faktiskt.


Kom hem , gjorde frukost åt mig och tänkte att nu kan jag läsa tidningen .... men ack så var icke fallet. Provade konstens alla regler att få igång modemet men icke sa nicke. DÖTT   


Ja vad ska man då hitta på , jo funkar ju att småstäda lite då , så snabeldraken fick sig en vals , diskbänken fick sig en omgång , tvättmaskinen fick motionera lite , dammtrasan fick luftas en del över hemmet. ja det är sånt som görs när datorn dog  

Skulle kanske vara utan internet lite oftare så hade vi kanske ett skinande rent hem. Hmm lät inte så lockande att städa i ett när man är ledig.   


Klockan 13 var det dags för arbete , ja idag hade jag kvällspass på riktigt på alldeles rätt dag.

Nu har jag sjunkit ner i soffan och slappar ett tag innan sängen och JB kallar.

Men nu har jag 2 lediga dagar framför mig , sååå skönt så.


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards