billes-mamma

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Ulle - 18 mars 2012 23:08

Japp så har veckan gått åter igen.... Torsdag bestod av arbete och även Fredagen till 15 då man kom hem och ett underbart vårväder  ute +26 på solväggen  väntade in mannen som självklart vart senare än vanligt på en fredag   Men inhandling för grillning som dess värre skedde i skymning och ficklampa , men gott var det  Kvällsprommisen med Nova slutade med visit hos bästa arbetskamraterna Gunnel och Helena innan hemgång  


Lördag .... lika underbart väder ute , +10 när jag gick ut första gången på altanen. Så den dagen spenderades ute .... med vovven och sen på altanen i solen   tröttmössa på soffan för mig innan middag , men skönt var det.

Mannen böd på nån sorts kycklinglasagne med massa vitlök , gott var det. Kvällen vart som vanligt i min familj mysig och dann  tidig kväll måste jag väl säga ... innan 00 det är bra det för att vara jag. 


Söndag vart jag väckt 09.45 dags för uppstigning för färd mot Härnösand och Billes bästis som flyttat dit , tyvärr för stackars barn vad hon saknar henne   riktigt illa vissa dar.... lillgumman min.

Men nu fick dom leka och umgås dom två "små" gullungarna.

Gott fika fick vi i oss oxå   tusen tack det gör vi om men med annat i glaset och självklart X-box kinnect  


Väl hemma vart det hemmagjord pizza med allt gott på tv gluttning för oss , dusch för den lilla innan säng och JB.


På återseende ....


Tjillevippen!!!      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards