billes-mamma

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Ulle - 14 mars 2012 11:24

Ute skiner   för fullt , själv har jag parkerat rumpan i soffan under den underbara nya mjuka filten och glor på Top Model.

Spännande eller inte att se om kvinnokliniken hör av sig angående provsvaret som hon skulle undersöka vart det tagit vägen....

Ska försöka gaska upp mig själv å se lite positivt på all röra , göra nåt jag borde .... rensa rensa rensa   Men det känns motigt vad jag än försöker ta mig an    Psykiskt .... Jo tack jag vet.

Äh sluta gnäll nu Ulle , livet är en fest ju   eller brukar vara i alla fall   Snart blir det bättre har jag bestämt mig för   


Har varit ut en sväng med jycken så friskluft har jag fått i alla fall.

Mor har varit förbi på en kopp kaffe , funderar på om jag ska åka och hälsa på syster och Jonatan en sväng innan hämtning av barnen på skolan.


Sen tidig middag eftersom Bille ska på ridskolan och sen är det även föräldramöte på Billes skola ikväll.

Vem som åker på vad gällande Tony och mig antar jag att jag hamnar på ridskolan jag   


Men nu lite lunch i magen sen får vi se vad det blir


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards