billes-mamma

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Ulle - 13 mars 2012 22:20

Japp så var de nästan bekräftat det jag fasade för just nu   Ringer gyn idag för att höra varför jag fått en tid men inget svar.... Samma jä**a tystnad i telefonen först men den jättegulliga tjejen i andra sidan luren låter oxå lite konfunderad om vart svaret finns... för inte i min journal   känner just då ilska , frustration , hopplöshet

-jaha vad är det ni vill göra denna gång frågar jag lite tyst..... 

- Ja säger den vänliga rösten .... samma sak som dom gjorde sist

jag känner paniken kommer krypande , f.. f.. f.. det var som jag sa: Dom slarvade bort det förra provet , och ljög mig rätt upp i örat när jag ringde för 3 veckor sen då dom sa att det var personalbrist på cytologen , Jo pyttsan vilken personalbrist.... inkompitens känner jag. Hur f.. kan man glömma ett prov som för en annan människa är väldigt viktigt att få ett svar på   

Känner verkligen hur hjärtat mitt slår 200 ...

-Nä då skiter jag nog i det fick jag fram.

-Nä det ska du inte göra säger den vänliga oskyldiga personen på andra sidan...

-Ja men då vill jag veta om jag kan få sövas denna gång? För jag har gått igenom så jä**la mycket smärta både med bedövning och till råga på allt en provtagning utan någonting som dom brukar söva folk för .... Jo tack jag förstår varför efteråt men ingen erbjöd nåt utan vi skulle räkna ner från tio och jag tror aldrig jag räknat så fort   för satan i gatan vad ont det gjorde.  

Jo hon skulle anteckna det till den nya läkaren , dem tionde i raden tror jag.

Sen skulle hon undersöka vart svaret är/tagit vägen.

Jag tror att dom skickade ut denna nya kallelse i tron om att jag bara skulle nöja mig med det och dyka upp.  

Nä nu får dom f.. skärpa sig sjukvården i vårt län.


Så där lättat en fjäder från mitt hispiga hjärta en sväng


// Ulle

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards