billes-mamma

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Ulle - 19 mars 2012 19:27

Idag började min dag lite bak å vänt   

Klockan ringde vid 7.30 znoozar till 45 innan jag tar mig ur sängen , ner och pratar med sonen och slår på hans tv , Bille är redan vaken , ligger i sin säng och sjunger glatt. Tar det allmänt lugnt med allt som görs , ingen brådska alltså.  Klär mig själv och ger sen Bille frukost , ner till sonen igen upp och plockar fram kläder åt Bille.

Funderar på om jag ska koka kaffe men tänker att jag gör det när jag skussat barnen och varit och handlat.

Går iväg och hämtar mor och fars bil , när jag kommer tillbaka säger Bille: Din telefon har ringt men jag vet inte vem det var för jag kan ju inte läsa   sötlöken min. Hämtar telefonen och ser att jobbet ringt 2 ggr    vad nu då den här tiden 8.30 Ringer upp och Jennis söta stämma -vart är du vi saknar dig??? - Ja typ hemma då jobbar ju kvällen.... - Nä du jobbar dagen.

Å jisses vilken fart det vart i huset , Upp med sonen fort som sjutton , på med kläder på Bille sen gasa iväg till skolorna innan jag gasade vidare mot jobbet smått full i skratt över att jag var såååå övertygad att jag skulle jobba kvällen.

Ja ja gick ju det oxå men man blir lite vill i huvudet när man ramlar in så där på jobbet.

Men det vart ju som en kort arbetsdag kan jag lova. Imorgon JOBBAR jag kvällen har dubbelkollat flera ggr så det så.


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards