billes-mamma

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Ulle - 6 mars 2012 11:31

Ett tag sen jag bloggade nu... Har haft arbetshelg så därav lite bloggtorka. På Söndagen packade mannen bil och släpvagn , stuvade in hund och dotter och drog till paradiset.

Själv stannar jag och sonen hemma , jag ska jobba och han har flickvännen här.

På Måndagen tog jag en rejäl lång välförtjänt sovmorgon ända till 13.20 och jisses vad skönt det var.

Sen en sväng att handla innan jag tog tag i en behövande städning här hemma. Går betydligt bättre att städa utan hund som jagar dammsugare och mopp och som gör tassavtryck överallt där jag moppat. Så nu vart det ett bra resultat i alla fall.

Soft kväll i soffan framför tv:n.


Idag är det   så jag hade hellre suttit ute på isen i stugan med familjen men istället får man ladda för en kväll på jobbet.  

Pratade precis med Tony , dom var ute och pimplade på sjön i strålande solsken. Vilket lyx....

Ska köra några maskiner tvätt innan jobbet kallar kl 13.


Ha det bäst i vårvädret


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards