billes-mamma

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Ulle - 31 mars 2011 17:24

Ja idag är det en bättre dag , igår hade jag nog kunnat be alla fara och flyga så långt bort som möjligt. Men men sån kan jag bli under nattjobbs perioder. Det är bara gilla läget med det.


Idag klev jag upp ur sängen 13.45 gick direkt och ställde mig på Crosstrainern , nä förresten nu ljög jag. Först kläder så klart och ladda på kaffepannan men sen var det dags.

Man ska ju träna innan frukost .... ja frukost och frukost klockan 14 på em men det är ju min frukost.


Sen hade jag en skön stund i solen på altanen med en kopp kaffe , mor dök in på en kaffetår hon oxå .

Klockan 15.30 var det dags att promenera och hämta trollet på dagis , hon var dyngsur. Men så hade hon ju inte tagit på sig galonisarna heller   

Crille har haft friluftsdag idag så han har åkt slalom.


Nu har vi ett litet dilemma .... maskerad på dagis imorgon och trollet har bestämt att hon ska vara clown   kul eller.

Ja ansiktsmålning har vi ju hemma så det löser sig , skapat en näsa av locket på ett kinderägg och målat det rött. MEN vad tar man på henne för kläder????

Tänk om mamman och pappan i detta huset kunde ha lite bättre framförhållning.

Men nu ska jag googla lite på clownkläder och se vad jag kan hitta på. Kanske kommer en bild imorgon.


Sen en prommis innan sista trampet , sen dags att göra sista natten sen blir det HELG!!!


Må gott

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards