billes-mamma

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Ulle - 23 mars 2011 13:14

värre är det ute idag , vilket jag tycker är trist för hade nästan sett fram emot en prommis i vårsolen idag. Som genast vart inställd.

Appropå blåsigt så var det närmare storm inatt F.. vad det blåste. Funderade hårt på hur många takpannor som satt kvar på taket på jobbet när jag skulle hem imorse , men det var inte något synligt som flyttat på sig.

Däremot när jag kom hem på gården hade pulkorna snurrat omkring på parkeringen inatt. Men då hade vinden avtagit i alla fall.

Men nu är den åter men inte i samma styrka , tror jag i alla fall. Har ju inte satt näsan utanför dörren än.


Har haft 2 bra nätter på jobbet i alla fall. Peppar peppar så har dom sovit bra mina små pensionärer.

Idag tror jag att jag ska bjuda familjen på fiskbullar och potatis.... jag vet ju en som blir lycklig i alla fall. Lilltrollet så klart  


Undra varför jag promt skulle ha hem fågelskrället från Tonys pappa ja..... Han ju skräpar som aldrig förr.

Nu åkte han in i duschen så jag kan sanera riktigt där han står , så det är bara till att ta fram snabeldraken och suga fjädrar och frön.


Sen invänta sonen från skolan och lite senare ska Bille hämtas från dagis.

Kanske en kopp kaffe hos mor och far innan hämtningen.

Nä snabeldraken var det....


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards