billes-mamma

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Ulle - 18 mars 2011 14:15

Japp så var det Fredag igen då...   och ännu en ledig helg framför sig , lovley   

Idag lyser solen med sin frånvaro istället är det stora gråa moln över hela himmlen. Snö har dom lovat men inte just nu i alla fall , kommer mot kvällen säkert   tyvärr får jag väl säga som så många andra.


Har gjort ons och tors natt nu och haft bra nätter faktiskt den här gången.

Det är ju skönt för omväxlings skull.


Igår em och kväll kollade jag och Crille på filmer sen han var liten mycket kul att se. Hittade även 2 filmer med Bille som liten då vart jag så glad att det fanns några filmer på henne oxå. Har varit urusel på att filma henne tyvärr.

Dom är ju så söta båda två.


Bille sov hos farmorn inatt som va , så då fick hon ju sovmorgon och var ledig från dagis idag. Kanske stannar hon en natt till om farmor kan övertala henne , vi får väl se   


Nu har jag i alla fall gjort bort den hemska fredagshandlingen. Flög upp ur sängen vid tolv och gick till mor och drack lite kaffe och lånade deras bil.

Tack tack det är tur dom bor så nära.

Crille ska till flickvännen ikväll sen till sin pappa imorgon så det blir kanske bara jag och Tony hemma ikväll då.


Nu blir det lite städning sen en dusch innan kärleken kommer hem.


Ha det


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards