billes-mamma

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Ulle - 25 mars 2011 22:50

Jo då det vart ett litet tramppass innan jobbet började.

Duktig mig...


Nu är jag där och har stökat undan allt som jag vet ska göras ....

typ tvättstugan , kaffepannan , bröd , mjölk , fil , ost gjort första rundan.

Så nu kan jag väl gå hem tycker jag   Allt gjort

Förutom att alla inte riktigt somnat. Men lite svinn får man väl räkna med   


Dax att fylla upp vattenflaskan och en mugg med kaffe och fundera på om det är nåt sevärt på tv inatt , troligen inte som vanligt.


Nä jobbet kallar ....


Tjing Tjing!!!

Av Ulle - 25 mars 2011 12:52

Idag skiner   titt som tätt men fortfarande blåsigt värre , inte alls behagligt ute.

Hade en morgonpigg dotter idag , klockan 6.40 tyckte hon att mamman oxå skulle kliva upp. Och det var ju bara 20 min kvar innan väckarn ringde så det var ju bara till att kliva upp det.

Ganska bra ändå för då fick jag mig ett pass på crosstrainern innan frukost , vilket är ypperligt.

Hade ju ändå sovit sen kl 21.30 igår så det borde ju räcka   Sover ju mycket mindre annars.


Har bara myst på på fm , nu har jag varit en sväng på ICA och handlat lite till familjen ikväll. Bille stannade hos mormor medans jag for.

Själv har jag arbetshelg nu men känns ganska ok ändå för nu är jag ju inställd på det.

Crille ska till sin pappa även denna helg , ikväll ska dom hämta hans EPA som han ska köpa , Volvo så klart.

Bara för mig att lösa ut böckerna nu då så han kan börja plugga.


Måste nog sätta mig och lägga klart schemat fram till september med semestrar och allt , men jag drar mig för det. Kanske det finns tid inatt och kolla på det.


Vila tror jag står på schemat resten av dagen förutom ett till pass på trampmaskinen innan jag börjar jobba.


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards