billes-mamma

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Ulle - 4 mars 2011 10:13

Å vad länge sen det var nån bloggning.... Men vad har hänt sen sist då...?

Jo haft en fruktansvärd huvudvärk och feber som antagligen kommer från ett hål i en tand   Har fått tid till tandläkaren så det är ju bra.

Haft känningar av tarmvred en sväng oxå , som tur var löste det upp sig själv så man slapp göra en massa otrevliga saker hos doktorn   det var ju bra.

Haft frånvaro från jobbet några dagar då , men nu har det jobbats klart för denna vecka   


Hade en sorts dum idé efter nåt glas vin förra helgen  med min son att vi skulle åka skoter och att jag självklart skulle köra en sväng med honom dagen

efter....   

Så det var bara till att hålla löftet och dra igång skotern för en tur   

Vilket jag absolut inte ångrade när vi var där ute i spåren ,   sken från en klarblå himmel och +grader så det var helt underbart. Men jag fick träningsvärk i mina armar och lite öm i ryggen... Men vad gör man inte för sin son.


Har även hunnit med en underbar skidtur med Bille ,  mor och far på golfbanan med varm choklad och limpa i underbart väder.


Idag är det den underbara fredagen igen och den kommer bli bra.

Ska handla lite , sen hämta sonen på skolan för att åka in till min frissa och tunna ur hans tjocka hår , hämtar upp hans söta flickvän innan vi åker hemöver igen för att laga lite god mat av "Häggan" recept.

Bille ska på partykalas och bli bjuden på pizza hon mellan 17-19

Så Tony ska inhandla nån liten present att ge födelsedagsbarnet.

Men nu ska jag plocka ihop lite så det blir helgfint här hemma   

Ha en trevlig Fredag allihopa


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards