billes-mamma

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Ulle - 15 mars 2011 12:06

Jippie!!!! Inga hål i tänderna   hur skönt som helst men det var dyrt ändå för undersökning och skrapning av tandsten   


Mötet på skolan kändes bra , tyckte vi kom fram till bra lösningar för Crille , gäller bara att han ger det en chans nu då. Får hålla både tummar och tår och peppa honom.


Sen gjorde jag en tur till kära     systeryster på en kaffetår    Tack tack alltid trevligt att umgås en stund.

Soft kväll framför dumburken sen efter några parti Uno med Billen.


Idag har jag fått ganska mycket gjort ändå , rastat snabeldraken , tvättat , plockat leksaker i vanliga ordning , duschat fågeln och plockat allmänt överallt OCH fått skjuss på Ica av pappsen så jag är nöjd med vad jag gjort.

Har lyckats hålla Isabelles rum i ordning sen senaste storröjningen , skönt.


Jo ett STORT GRATTIS till Crille som har namnsdag idag!   


Nu blir det kaffe i solen på altanen och bara mysa.


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards