billes-mamma

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Ulle - 30 augusti 2010 14:53

Oj så trött jag var idag då..... sov 1 timme med radion sjungande    men det gör inte så mycket , somnar nog gott ikväll ändå.

Har precis fått mig den underbara första koppen med kaffe efter en lååång skön het dusch.


Bille ska hämtas från dagis men inte förrän 15.30 så jag slappar en liten stund till   

Vad jag ska hitta på för middag idag har jag inte en susning om , men det löser sig nog.


Riva ur sängen blir det till idag och bädda i vinterlakanen..... jag har olika sängkläder för sommar och höst   Lite sidenaktiga , svala på sommaren och bomull varmare mysigare på hösten/vintern.

Tony tyckte det kändes kallt inatt och surrade om att slå på pumpen....   

Nää inte än tycker jag då rå , bädda om så blir det nog bra tror jag.

Lite snål känner jag nu   


Den här veckan ska jag slappa , slöa men även göra nån nytta.... Ta en tur till stan för lite shopping av kläder imorgon kanske inför båtresan på Torsdag vore bra det.


Nä lite mera kaffe så man piggar på sig....


Tjillevippen!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards