billes-mamma

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Ulle - 23 augusti 2010 09:06

Så har helgen rullat förbi i rasande fart som vanligt.

Fredagen sov jag till 12.30 gjorde vanliga ärendet: ICA så klart , hämtade Bille klockan 15 på dagis.

Stora tjejen kom på besök , första på hela sommaren.

Grillat till middag vart det , sen skjussade jag sonen till sin pappa efter det.

Tv-kväll i soffan som slutatde med att TV small i en smäll    Jaha bara till att köpa en ny tv nu då.


Lördagen väntade vi främmande av goda vänner med kräft och räkätning.

Barnen lekte och hade det kul hela kvällen.

Vi satt ute på altan i helt ok väder , när gästerna for hem vart vi kvar på altanen och kom inte i säng i tid som vanligt, 03.30 var man bara tvungen att krypa till kojs.


Söndagen gick på halvfart kan jag lova , lite trött var man allt. Men inte bille det var bara hänga med i hennes tempo så gott man kunde.

Tvättat och donat var nåt som oxå gjordes.

Tog mig en tupplur ute i soffan på altanen på em. Skönt   

Crille kom hem på kvällen , helnöjd efter en dag på dragracing-banan.


Idag är det första skoldagen för sonen , han chockade mig med att vara uppe när jag klev upp idag   

Bille pigg och glad som vanligt på morgonen.

Nu har jag precis cyklat med henne till dagis , ska försöka torka av golven här hemma , åka och hämta ut ett paket med gardiner och plädar till vardagsrummet.

Hösten blir svart och turkos där.

Lite mysigt är det att hösten är i antågande , man får tända ljus och burra till det.

På så sätt har alla årstider sin tjusning....   


Ha en bra dag...


Tjing Tjing!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards