billes-mamma

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Ulle - 25 augusti 2010 22:12

Har haft en helt ok dag idag.

Mötet var ju som väntat helt onödigt förutom komptiden som ramlade in.

Sen vart det hemskjussning av en arbetskamrat innan jag hämtade Bille på dagis.


Tony kom hem med morfarn hack i häl , dom hade varit och hämtat nya tv:n vi var tvungna att köpa eftersom den förra paja i fredags.

Montering av den sen pizza till middag innan Tony for iväg och jobba igen på skroten.


Jag gick till anfall mot billes rum som det slagit ner en bomb i..... kunde man i alla fall tro.

Hon hjälpte till i början men sen vart det kuligare att leka.

Men det vart lite ordning till slut , och jag slängde en massa saker när hon inte såg.

Ska ta resten som bokhyllan och det imorgon när hon är på dagis.


Tony kom hem , jag har tänt en massa ljus och myst till det , nu kröp han till kojs för natten , Crille sitter nere vid datorn just nu innan modemet stängs och bille sover sött.

Å JAG har skickat iväg lite jobbansökningar och håller mina fingrar hårt i kors om att få napp.

Hoppet är ju det sista som överger en sägs det..... såååå jag hoppas , hoppas hoppas.


Nu ska jag ha lite egentid som det så fint heter , lite fotbad kanske.


Sov gott alla vänner


Tjingeling!!!

Av Ulle - 25 augusti 2010 12:26

Nu har man då gjort 2 av mina 6 nätter , helgen kvar   Usch!

Natten var lugnare än igår men inte fridfullt som det ska vara , anser jag   

ja nu är jag ledig tills på fredag å det känns.....? Helt Ok , underbart nice , lovely helt enkelt.


Nu har jag tvingat mig ur sängen för en haltimme sen , segare idag än igår tycker jag.

Ska på APT på jobbet , därav uppstigning , Nu är det dax för lite "miracle" Botox vore nåt för mina trötta ögon.... ja varför inte. Lät väl som en fiffig idé , förutom att jag är spruträdd och nålskräck när dom ska stickas i mig!!!! Så det blir nog till att ta fram makeup lådan istället   


Det trista är att när jag kommer hem efter mötet har det gett mig lika med  noll

Antagligast bara en massa jams och ointresanta saker eller gamla nyheter som repeteras. En massa snack om det nya skitschema programmet som kommun blivit inlurad i anser jag , sämre har sällan skådats.

Ja ja man får ju komptimmar det är ju därför jag masar mig dit.


Ha en bra dag


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards