billes-mamma

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Ulle - 4 augusti 2010 20:50

En vecka har gått sen jag bloggade senast.... har bara inte haft lust eller fantasi. Min mor kom faktiskt ner och frågade en dag vad som hänt med bloggen.... alltså en trogen läsare har jag ;)

Det har väl inte hänt så mycket sen dess mer än att vi är på hemmaplan nu med en enorm längtan efter solen och värmen så vi kan åka tillbaka till paradiset....


Men vi tog oss i alla fall en tur till Junsele djurpark med en besviken min om hur litet det är men nu är det gjort och Bille var kanonnöjd och det var ju tur då.

Men på vägen hem svängde vi in till ett par bakanta till mina föräldrar som jag vuxit upp med och fick oss lite gott fika i magen innan resan fortsatte hemåt.

Planen var furuvik men jag tyckte junsele..... å det får jag nog äta upp ska ni se.

Så kanske blir det även en tur till furuvik oxå om lillhjärtat har tur.

Sonen har lyckan att få åka till Leksand med sin pappa , det är ju betydligt kuligare än en djurpark tycker han då rå.


Sonen och jag tog en riktig snabbtur på stan en dag , ett par chinos skulle man ha , nu har vi beställt lite andra kläder på nån internet sida han gillar. Får väl hoppas det blir bra då.


Idag har det regnat , regnat och regnat.... man blir ju såååå trött och slö av sånt väder , i alla fall jag.

Har kollat tv , byggt koja med bille , lekt vita tigrar , kollat datorn m.m smått och gott. Men inte en endaste nyttig grej har jag gjort.

Äh tar sånt tråk en annan dag va :))


Nu lite kramning med loverboy framför tv och nått gott i glaset..... ja det är ju SEMESTER!!!


Ha det bäst alla


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards