billes-mamma

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Ulle - 15 augusti 2010 18:21

Ja så lider årets semester mot sitt slut..... Lite emot tar det att veta att nu är det ett helt år till nästa långa semester.

Har i alla fall haft en kanonhelg som avslutning.

Fredagkväll var vi på kräftskiva hos goda grannar Mmm mycket gott. Kubbspel fick ett ryck på studsmattan men den har gjort sitt nu vill jag lova för jag hoppade så alla fjädrar flög kors och tvärs , till ochtt med upp på hustaket.... Å det är ett 2 våningshus dom har. Så jag hade nog lite tur att jag inte pajade nån ruta där.

Sen natt som vanligt.


lördagen gick lite på halvfart först men en dusch sen in på stan och drakbåtsrodden , hur varmt som helst och mycket folk.

Var och åt middag med ett par kompisar på kina sen ner till stan och nån pub , sen tillbaka till ån och till båten vi satt i.

Mycket skratt  , mycket tok som vanligt när jag får mina hyss.

Tog mig ett nattdopp så klart , jag och vatten är en farlig kombination.

Sen lyckades med konststycket att ramla på båtens reling på den absolut smalaste partiet med min rumpa som egentligen , tekniskt sett aldrig ska komma ner på den ytan MEN nu lyckades jag även med det.   Chockad??? Nä inte speciellt mycket.   

Så idag är jag ganska mör i kroppen och några härliga lårkakor lär snart dyka upp på min rumpa och ben

Men jag hade det enormt kul som vanligt.


Idag har det inte hänt speciellt mycket alls , mor och far på snabbvisit.

Sen soffläge mest hela dan.

Nu har Crille kommit hem efter en tur till Leksand med pappan , han är nöjd fast han har oxå ont i rumpan.... men av helt andra orsaker , typ vattenrutchkanor   

Jag har lite Billelängtan nu , men imorgon kommer hon ju hem.


Ha det bäst alla ni

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards