billes-mamma

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Ulle - 24 augusti 2010 01:16

Nu sitter jag på jobbet och har allmänt tråkigt , börja bli lite smått trött faktiskt. men dom sover ju så dåligt här att man har ju sällskap en stor del av tiden tyvärr , för jag måste ju erkänna: inte är jag särskilt social den här tiden på natten.

Alla sysslor gjorda , bara frukostbestyren kvar.


Har en otrolig längtan till stugan nu , men det vete sjutton när jag får komma dit och mysa nästa gång? känns som att många helger framöver är bokad för nåt eller så jobbar jag.

Det är ju så mysigt nu där när det går mot höst , frisk underbar höstluft , tystnad , tända lyktor på altanen , elda i kaminerna , lösa korsord , dricka och äta gott och bara njuta och vara....  Ja visst ja , veden ska bäras in och staplas så lite jobb blir det allt.

Dasset ska byggas klart oxå innan vintern så klart , så det finns nog göra i alla fall. Men ändå är det bara bäst däruppe.

Måste klura med mannen när vi kan ta oss dit , fort helst imorgon   


Idag gjorde jag iordning v-rummet vart såååå nice nu fattas bara till att införskaffa 2 st turkosa mattor så är det komplett nästan , lite ljus och grejs så klart men det är ju finliret det.


Nä nu vart det slut på det tillfälliga lugn som rådde.... tillbaka till arbetet.


Hoppas ni sover gott allihopa


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards