billes-mamma

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

ännu en fin dag

Av Ulle - 13 juli 2010 11:02

Ja ännu en dag med  härliga   som skiner.

Hade en trevlig kväll igår på altanen med goda grannar , både rosé och vitt vin slank ner gott i värmen   

Älskade sonen kom hem igår efter pappa-vistelse , men han såg man inte länge innan han drog iväg med kompisar och badade i ljungan , sen filmtittning på kvällningen.


Och Tony var iväg och köpte en leksak han länge velat ha..... en egen 4-hjuling så klart. Men jag tyckte nog den är i största laget jag. Men det är ju kul att köra oxå   


Idag hade jag tänkt mig en dykettur men vet inte om lilltrollet är så sugen på det för hon drog iväg till en grannflicka som är här från stockholm och lekte istället.

Så jag får väl se vad som händer lite senare då , men det är inte lika hett idag. Det blåser på bra oxå , faktiskt kan man sitta på altanen utan att svettas idag.

Nä gå ner och prata med sonen och tvätta lite kläder åt honom kanske man ska göra nu då.....


Tjillevippen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards