billes-mamma

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Ulle - 9 juli 2010 21:41

Ja jag har nu haft 2 underbara dagar uppe i stugan , jag och bille har badat , solat och bara myst på. Tony har pendlat mellan stugan och jobbet.

Han har tapetserat en köksvägg och laserat klart träväggarna , det vart jättebra.


Igår hade vi en molnig förmiddag men en solig eftermiddag och kväll.

Bille får nog snart simhud mellan tårna den lilla gurkan. Nu har hon även blivit så modig så hon hoppar från stegen ner i vattnet , det är bra snart kanske hon även doppar huvudet oxå.

Idag var det kanonväder , så det vart en visit till stranden ett par timmar , sen låg vi på bryggan innan det var dax att packa ihop och fara hemöver.....

Har ju tyvärr arbetshelg denna helg , måtte det vara semester snart....


Imorgon ska Tony in på GF och bille ska vara med farmorn , sen på söndag ska hon få sova hor mormor och morfar eftersom dagis har stängt nu.

Själv ska jag slava här på jobbet i 9 timmar till + 2 kommande nätter , roligare kan man ha så här en fredagkväll tycker jag väl


Ha det bäst alla


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards