billes-mamma

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Ulle - 4 juli 2010 21:05

Ja så är det tyvärr Söndag igen då....    Haft en underbar helg i paradiset , började redan på torsdagen med min goa vän Helena. Hade en supermysig kväll i stugan hon och jag , bad , gott dricka m.m

Fredagen var det KANON väder   altanhäng med en "stänkare" till frukost    sen fick vi trevligt besök av 2 moppepojkar , dom fikade lite sen vidare på mopparna.

Sen förberedelser för nästa gäng som kom ,lite frågeslinga , tävlingar massa skratt annu mer gott att dricka och ELDNING så klart.

Jäklarns vad ved vi släpade från skogen..... god korv där på natten vart det oxå.

Och inte allt för sen heller vart det 03-03,30 tiden alldeles lagomt.


På lördagsmorgon kom min älskade familj farande vid 10.15 tiden. Trodde nog dom skulle ta  mig på  sängen....    Men då hade jag hunnit både satt på kaffe och tagit mig ett morgondopp.

Mina kära gäster avvek vid 14-tiden för hemfärd.


Sen jobbades det en del för tony  och crille  , dom lyfte bryggan , oljade in den och sen lyfte dom upp huset i rätare nivå.

Sen låg vi på bryggan , badade och bara njöt. God middag igen såklart.

Sen en mysig båttur med hela familjen   Crille körde.

Och en tidig natt för att vara i stugan före 00 kröp vi till kojs.

Idag var det gråväder när vi vaknade , så vi mös mest på innan det var hemfärd vid 14.30-tiden


Skulle kunna packa om nu och åka tillbaka..... men en grisvecka på jobbet väntar...BORING!!!!


Ha det bäst


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards