billes-mamma

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Ulle - 27 juli 2010 16:12

Ja så har man fått ännu en dag där solen gick och gömde sig..... kan den inte bara vara där uppe och skina???

Som tur är så är det ju i alla fall lite varmare idag än igår men jag hade hemskt gärna legat på bryggan och myst idag.

Hann väl med 2 timmar sol innan hemska moln gjorde inträde igen.


Men istället tog bille och jag bilen till holm för lite handling av mjölk och dyl. så det blev en liten tripp i alla fall.

Nu när vi kom hem igen , var det folktomt..... jo ute på sjön och fiskar så klart var resterande.

Bille vart lite putt , hon vill ju bara vara med Tomas. Så nu slog hon på casper och satt sig där en stund.

Själv köpte jag mig en korsordstidning så jag har oxå nåt att roa mig med.


Igårkväll var det eldning i tunnan så nu gick Tony och jag lös på det gamla dasset med kofoten så det vart en bra brasa och en super glöd till korvgrillning lite senare... men var ju tvungen att spara halva delen om det blir mer eldning i veckan så det finns nåt att elda.

Var duktiga och la oss i tid för en gångs skull , men istället vaknade jag klockan 06.30 och låg och snurra fram till 09 innan jag gav upp och klev och kokade kaffe , som jag drack på altanen utan att frysa och alldeles själv...


Dagens middag överlåter jag åt killarna idag , jag är ingen husfru det minsta idag.

Lite lat får man vara ibland.


Ha det så bäst


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards