billes-mamma

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Ulle - 5 juli 2010 23:02

Har haft en underbar dag idag , började med en lång sovmorgon. Ända till klockan 10 innan pyret vaknade till liv och det var dags att kliva upp.

Vart även bortskämd av mitt lilla troll att det var hon som fixade frukost idag , jag skulle bara sitta i soffan och bli severad    inte illa va?!

Fick en super go macka med skinka och gurka precis som jag gillar till det kaffe som jag självklart gjort , det är hon lite för liten för att fixa än.


Sen gjorde vi iordning en väska med fika , filt och handdukar och drog iväg på dyket för sol    och bad    mormor kom även dit och gjorde oss sällskap.

Sen på em vart det hemgång för lite röjning hemma i huset som var i stort behov , Bille lekte med grannens barnbarn från stockholm som är här i veckan. Dom lekte jättebra ihop.

Sen middag och lite slappning efter det. Jag vattnade runt lite på nyplanterade buskar och Tony donade med Crilles 4-hjuling som ska bli lite blankare.


Nu är man på jobbet och lider i hettan här inne.... är ju bara +28 grader pust!!!

Och kvavt som bara den    Men jag hoppas natten går fort så man får gå hem och krypa ner och fortsätta svettas   


Ha det bäst...


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards