billes-mamma

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Ulle - 12 juli 2010 07:15

Åh äntligen är   helveteshelgen över....  kan inte beskriva hur skönt det kändes att gå ut genom dörren nu på morgonen.

Har haft ännu en skitnatt tyvärr.

Åh vilken dag vi kommer att få idag...   skiner för fullt och +20 grader i skuggan nu.

Sitter på altanen och har ingen större lust att gå in och lägga mig.... kanske en nap på altanen idag   känns ganska lockande.

Men får väl se , kanske bäst att lägga sig i sängen så man inte får solsting eller nåt.


Bille sover ju hos mormor och morfar så jag kan tänka mig att det blir dyket för dom idag i värmen   sola och bada är ju underbart.

Idag kommer Crille hem tror jag , han har varit borta i en vecka så det ska bli skönt att få hem honom nu.

Åh så ska han få se vad fin 4-hjulingen blivit sen Tony lackat upp den och putsat den. Hoppas han blir nöjd och glader även om den inte stooor som den han har hos pappan , men den duger gott och väl i stugan.


Nä lite sömn är nog bra tror jag , JB på inkommande ett paraply börjar skymta på himlen.


Tjing Tjing!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards