billes-mamma

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Ulle - 28 maj 2009 17:56

Ja målat har jag gjort idag fick lite hjälp med en liten bit av mitt främmande ;) Supergott fika hade hon med och bjöd på.... hade även med glass och jordgubbar men dom glämde vi bort till Billes stora lycka :)

Hon älskar jordgubbar.....


Sen målade jag lite mer , och åkte och tankade upp dunken till gräsklipparen.

Bille hämtade jag 15 sen vart det till att klippa gräset som hade blivit så otroligt långt :(

Tony kom hem vid 16-tiden då vart det pizza  till middag Mmm gott men fy vilken onyttig dag i matväg :(


Nu leker bille med Minna , Crille med Jeppe , Tony spikar foder som fattas. Jag funderar på om jag ska måla lite mer ;)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 28 maj 2009 09:54

Ja idag var jag trööött när Bille tyckte jag skulle kliva upp , men det var bara ha sig ur sängen och sätta på lite kaffe så man vaknar lite :) Hon klev upp med pappa innan han for på jobbet och satt sig och kolla favvon Dora jag segade kvar till 07.00 innan jag orkade öppna ögonen ;)

Åh lilleman har ju lite sovmorgon på Torsdagar så honom väckte jag 8.15


Sen vart det frukost för samtliga i skaran innan Crille cyklade iväg till skolan och jag skjussade Bille på dagis. Idag har dom Knopparna (mulle i mindre version) då skulle dom släppa ut fjärilarna dom fött upp :) det skulle bli spännande tyckte Bille.


Nu har jag målat en vägg klar ska dricka lite kaffe och ge mig på nästa... det går med en himla fart om man börjar i tid på morgonen , sen gör det mig ingenting att måla när det är strålande sol som det är idag :)

Renbäddat alla sängar och tvättar som vanligt hålls det oxå på med i all doning.


Nu ringde en go´vän och skulle komma på en fika.... hade med sig en massa godsaker: Baguetter , räkor , aioli m.m mums det lät gott :)

Måla lite innan hon kommer kanske jag hinner ;)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards