billes-mamma

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Ulle - 17 maj 2009 22:13

liknar en vanlig dag i vårt hem :) Jag har tvättat en massa , klippt gräset , börjat måla framsidan på huset... OJ! vad vitt det blir ;) men fint.

Tony snickrat klart lekstugan till Bille , städat ihop en massa virke och dyl. på gården och så har han provmålat en gråfärg som är tänkt till knutar och runt fönstren.


Middag idag vart grillad parisare ute på en solig altan Mmm det var gott ;)

Bille har lekt med sin kompis Minna hela dagen , ända tills klockan 19.30

då kom hon och satt sig i mitt knä framför tv:n och 19.45 sov hon :) hon var trött hon lillgumman.


Nu är jag på jobbet..... jobbar en enkel natt nu sen är jag ledig tills på Onsdag , det blir härligt. Mera ledigt det är livets melodi :)

Jag längtar redan tills på Fredag. Då ska vi packa bilen och åka till stugan för en förhoppningsvis solig och varm helg ;)  hoppas kan man ju alltid :D 


Nä ha en skön natt allihopa


Tjingeling!!!

Av Ulle - 17 maj 2009 10:27

är man igen :) fast tvätthögen är enormt stor så jag vet vad jag ska göra idag ;)

Bille sov till kl 08 Tony klev upp eller rättare sagt tog med sig täcket till soffan :) Jag sov till kl 09.15 då jag vaknade av den ljuvliga doften av nygjort kaffe Mmm det var längesen man kände den doften.

Alla sovit som stockar inatt... åh vilken skön säng jag har hemma kände jag inatt :)


En andra syssla idag blir till att köra premiärtur med gräsklipparen för iår eller skjuta på heter det väl , för det är ingen jag kan åka på :(

Bille har fått sin bästa kompis hit nu och dom leker för fullt i sandlådan :)

Tony snorar , nyser och rinner i ögonen :( Nu är det vår , fast han började redan nere på Turkiet stackarn.

Ska trycka i sig några allergitabletter nu så kanske det blir lite bättre.... måste ta mig på apoteket imorgon för inköp av nässpray och ögondroppar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards