billes-mamma

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Ulle - 21 maj 2009 15:11

Ännu en grå dag men det ser ut som om det är på väg att spricka upp :) det är bra.

Sov till 12.30 idag , då klev jag upp så min kära pappa fick gå hem. Han har varit med Bille idag när jag sov.... och Tony for och jobbade idag så kan han vara ledig imorgon , så kommer vi iväg lite tidigare till stugan :)


Måste ta en sväng förbi birsta :( imorgon för inköp av grejer som Tony ska laga våran båt. Den slet sig i höststormarna och klev upp på en sten och gnuggade hål i dubbelskrovet till och med :( inte bra.

Sen är det lite smågrejer som grillkol och dyl som måste införskaffas innan avfärd ;)

Jag sover väl ca 2 timmar när jag kommer hem så får jag lägga mig och tryna en stund på em :) i stugan.

Har precis ringt till grannen så han skulle slå på värmen idag så det blir lite ljumt i alla fall ;)


Nu har jag satt lillgumman i badet så hon blir ren och luktar gott inför helgen och så ska vi på middag nu på em till min kära syster som fyllt år i början av Maj. Det vart inget kalas då för dom var mitt i en flytt och sen for ju vi iväg :) Men idag blir det tårta till billes stora förtjusning :)


Sen är det en natt till att göra innan man får göra helg, och jag hoppas den blir lugnare än föregående då 2 st var uppe och stussa från 01.00 tills jag gick hem. :(


Ha de´

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards