billes-mamma

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Ulle - 9 maj 2009 13:58

Tror att klockan står still idag?? .... :(

eller så beror det på resfeber ;) det sistnämnda tror jag att det är :D

Har ju inte varit utomlands sen 2000 det är ju ett tag sen , men Tony har inte varit iväg den 1991 :D

Spännande , spännande!!!


Ja nu är det nästan färdigpackat :) Väntar bara på att Tony ska komma hem och duscha så kan jag packa ner nessesärerna och schampo m.m

Han fick åka och jobba en sväng :( Men nu tycker jag att det är dags att komma hem...


Kom ju på att vi måste äta något innan vi far... jag har ju inte handlat något så det får bli nåt enkelt klart från frysen ;)

Huvudsaken vi får nåt i magen.

För att lita på flygplansmaten gör jag inte riktigt inte när det gäller barnen i alla fall.


Hur ska jag klara av att inte få blogga på en hel vecka ;) det blir intressant :D Men jag hinner nog med en bloggning till innan avfärd ;)


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 9 maj 2009 11:01

Har precis varit ute med lillgumman en stund. Måste försöka med att städa här hemma innan vi far. Det är ju betydligt trevligare att komma hem till ett städat hus än ett stökigt ;)

Alla ska duscha och dona så vi kan packa ner det sista i resväskorna innan dom stängs.....


Nä ska ta en kopp kaffe innan jag börjar ;)


Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards