billes-mamma

Alla inlägg den 1 maj 2009

Av Ulle - 1 maj 2009 16:17

Bille och grannflickan leker med Barbie :)

Av Ulle - 1 maj 2009 13:50

Nu har jag piggat på mig alldeles ypperligt :) lite kaffe kan göra underverk ;)

Tvättat 3 maskiner med tvätt , suttit och surrat med grannen medans barnen lekte och hoppade studsmatta :)

Tittat på Tony och Thomas när dom börjat med att bygga en lekstuga till Billes stora lycka. Den har hon väntat på sen ifjol sommar men nu är det nära :)


Har varit på Ica som vanligt och spenderat pengar..... :(

Grilltillbehör i massor precis som vanligt... :)

Sen snacks och dricka till smågrynen ;)

Och hämtat ut ett paket med kläder jag ska ha med till Turkiet....

2 st klänningar , 1 par skor och en bikini hade jag väntat på men fick bara nederdelen :( det var ju skit!

BH skulle komma i början av Juni men det hjälper ju inte mig :(

Tur jag köpte en ifjol som jag knappt använt ;) den får väl så lov

att duga då.

 Nu har Bille precis fått i sig lite lunch , Crille har jag inte sett röken av på ett bra tag. Ute och cyklar med polarna :)

Nä ut i solen igen nu.... :D


Tjingeling!!!

Av Ulle - 1 maj 2009 11:02

är jag nu. pigg och alert?? nä inte specellt måste jag erkänna... ;)

Men nu är det som det är.... vaknat till och från hela tiden , kanske för ljust i sovrummet. Dags att införskaffa en mörkläggningsgardin kanske? :) Vore ett smart drag tror jag. Morgonsolen lyser rätt in i sovrummet och så har vi inte ens en persienn :( Så det är väl ändå lite självförvållat....


Nu ska jag koka lite nytt och frächt kaffe.... det kanske piggar upp mig lite?

Sätta mig i solen på altanen och titta när alla grannar jobbar och fixar på sina gårdar :) Själv är vår gård näst intill klar , jag har ju en man som gått fram som en gasell alla fina dagar han har haft chansen :) Lite lyx för min del då....

Ikväll blir det grillning till middag Mmm det blir gott det.


See you!!!

Av Ulle - 1 maj 2009 05:44

Åh nu är natten snart över.... men det har varit väldigt lugnt , inga möbler eller sängkläder som burits runt :) Allt står/ligger på sina platser.

Nu är det 15 dagar innan jag ska jobba nån natt igen :) det känns faktiskt skönt att vara på rätt sida dygnet i livet , ett kort tag om inte annat ;)

För sen börjas det om igen att bara gå för runt :D


Nu ska jag gå hem och antagligen ligga på soffan tills Bille vakna , nackdelen med att ligga där är att solen ligger på precis på soffan så här på

morgonen :(

Men det blir kanske inte så länge.... ;)

Sen blir det nån form av kortsovning idag för ska det bli sånt kanonväder som dom sagt är det bara pallra sig upp och ut i luften och solen


Ha en trevlig 1:a Maj själv säger jag godnatt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards