billes-mamma

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Ulle - 8 maj 2009 20:04

Är väskorna fulla med kläder som ska med..... Och vi klarade 20kg galant ska jag säga :) Nu kan vi shoppa oxå ;)

Men nu känns det faktiskt nära....  :)


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 8 maj 2009 17:52

Middag avklarad... spagetti Mmm mums!

Svärmor kom förbi efter sjukhusbesöket.... hon hade fått en pencillinkur till :) det är ju bra så svullnaden går ner...

Tony och Billen gick ut en sväng , själv håller jag på att försöka plocka ihop det sista som ska i resväskan i klädväg. Kvar är en del av Crilles kläder...

sen är det sånt som man använder typ tandborste och dyl få packas imorgon.


Snart är det dags att kolla in checklistan vi gjort å se så allt kommer med ;)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 8 maj 2009 13:37

Ja en arbetsdag till ända.... har även hunnit med att följa maken på skroten och tömmt skräpet från min systers nya hus.

Nu ska jag snart hämta Bille på dagis , sen är det bara fortsätta fylla resväskorna. Vet ju precis vad vi ska syssla med ikväll :)


Tror ni inte att älskade svärmor som ska följa med oss utomlands har gått och blivit biten av kattf.. sin.

Så hon är för tillfället på väg till akuten med en ännu svullnare hand

än igår :(

Hoppas hon får nån mirakelkur nu så hon är pigg imorgon :)

Nä nu väntar en kopp kaffe på altanen.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 8 maj 2009 06:18

Åh herregud vad trött jag är den här tiden på morgonen.... :(

Uppe är jag i alla fall och på språng att cykla till jobbet.

Få i mig en balja kaffe så man vaknar till liv ;)


Ha en trevlig dag....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards