billes-mamma

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Ulle - 4 maj 2009 17:20

Ja då har den här dagen gått den oxå.... Lite nytta vart det ju i alla fall :)

Nu ska det ätas lite middag , men det är bara jag och barnen.

Tony var hem och slängde i sig en matlåda från frysen för att åka och jobba på skroten ikväll.

Själv ska jag lämna bille hos mormor och morfar en sväng och låna deras bil för att åka och handla på Ica som vanligt.


Kom även på idag att bikinin som jag beställt åt bille har inte kommit så det är bäst jag köper en sån när jag åker till stan så jag vet att 1 finns att tillgå , har vi tur hinner den andra även ramla in ;) med posten :)

Kanske kan hitta ett par jeans åt sonen som han är i stort behov av , och ett par badbrallor ;)

Nä nu plingar det för att lasagnen är klar....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 4 maj 2009 12:10

Jag som trodde det var klart med det dilemmat nu ;)

Men inte då!

Min älskade man ringde förut.....   ;)

-Ja gumman ska du få ett psykbryt igen nu då?

-Vad är det nu då?

-Jo det här med att hämta ut passen....

-JAHA??!!! Vaddå? :(

-Jag fick inte hämta ditt och Crilles...

-Du är myndig så ditt fick jag inte hämta.... och crilles vårdnadshavare är du så det måste du hämta ut....

Ja jag kan säga att idag bara smålog jag :) för mig själv.... Cool lugn, kanske

för att jag snart får åka på semester :D

Men tyckte det lät lite komiskt att han inte ens fick hämta mitt :: -för att man är myndig??? Det är väl bra det trodde jag då ? :D

Ja ja jag får ta en stadstur imorgon ;) ska ändå handla en present till syster som fyller år på Onsdag :)

Nu väntas kaffefrämmande....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 4 maj 2009 08:22

Ja idag var det inget roligt väder att vakna till :( Men jag tror att man har blivit alldeles för bortskämd av denna värmen vi har haft nu..... för den är ju absolut inte normal??....

Dagen temperatur tror jag är mer vanlig egentligen den här tiden på året :)


Nu håller vi på att fika frukost , jag och Bille. Crille har åkt på skolan redan.

Det är dagisdax för Bille idag , ett problem jag just kom på är att Tony tog bilen idag och däri låg hennes stövlar.... :( mindre bra. Skulle behövas idag känns det som. Får hoppas det inte tänker regna nåt mer idag ;)


Nu är det påklädningsdax....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards