billes-mamma

Alla inlägg under november 2008

Av Ulle - 19 november 2008 06:04

Åh äntligen!!! kl är 06 och då vet jag att snart får jag gå hem och sova... sköönt. Nu är 2 nätter avklarad bara 3 kvar över helgen pust! det lät ju inte alls nå kul.

Men så är fallet. Nu längtar jag bara hem till min säng!

Jag tror att mina bihålor och huvud håller på att sprängas.

Ha en bra dag

och godnatt säger jag.

Av Ulle - 18 november 2008 21:41

Nu har jag gått och blivit rejält förkyld. Ont i bihålorna och en fruktansvärd

hosta. Sova är ju helt hopplöst. Imorse när jag kröp till sängs tog jag hostmedicin, men av den blir jag ju helt kollrig i huvudet så den sömnen var ju inge vidare.

När det var dags att hämta bille på dagis orkade jag inte gå ut ens. Så jag ringde morfar så han hämtade henne. Han är så snäll han. Min son var hemma och var sjuk idag han också.

Så när Tony kom hem knoppade jag på soffan nån timme igen.

Sen lulla på tills det är dags för nästa nattskift. Känns tungt att jobba inatt.

Tjing!

Av Ulle - 17 november 2008 03:26

Ja nu har det gått tre veckor sen man var på sjukhusbesöket och inget svar ännu.

Tar mig i kragen och ringer till kvinnokliniken och som vanligt är det ca 35 minuter i telefonkö... ja och när man äntligen kommer fram så får jag veta att det kan ta 4-6 veckor att få svar nu??? Så sa dom inte på labb när jag pratade med dom. Så nu börjar min lilla hjärna att spöka igen: Vad är det nu för fel? , vad har dom fått bort? och vad har dom inte fått bort?? JAG VILL HA ETT SVAR NU! Det här gör mig galen att bara gå och vänta. Dom kan väl skynda på lite.. Men vad nu då jag ska ju vara positiv! Ja ja ta det en annan dag. Tjing!

Av Ulle - 14 november 2008 16:42

Idag ska jag och Tony åka till våran stuga... alldeles själva. Det ska bli mysigt fast det blir nog väldigt tyst.

Bille ska åka till sin farmor och Crille ska till sin pappa.

Vi får se hur mycket snö det är där??

Så här fint är det sommartid!!!

Av Ulle - 11 november 2008 01:55

Ja nu har två veckor gått och inget svar har man fått höra.... Ja det tog ju två veckor för sjukintyget att komma också , det damp ju ner i brevlådan idag. Nu blir nog chefen nöjd.

Annars rullar livet på precis som vanligt.

Barnen , mannen och det trevliga snickrandet på huset. Men snart är det klart på utsidan i alla fall. Men dom har ju gnott på bra arbetarna mina...

Dom har ju bytt taket , bytt alla fönster , byggt en entré , byggt ut vardagsrummet , tilläggsisolerat och nu spönas det panel som aldrig förr. Och bra blir det ska ni veta , måste lägga in bilder nån gång när jag lärt mig det.Nu skulle både jag och min man behöva åka till ett varmt land och koppla av. Vi får ta det när alla problem med min mage är avklarad. Tjing!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards