billes-mamma

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Ulle - 21 november 2008 21:53

Ja då var man på jobbet då. Fy vad trist , och feber har jag och längtar hem till min man gör jag också. Hade gärna legat nära honom nu i soffan så han fick värma mig. Brr f.. vad jag fryser.

Men nu får natten gärna gå fort inte mig emot.


Godnatt på er alla som får gå och sova.

Av Ulle - 21 november 2008 17:02

Nu har jag varit till läkarn. Inget pencillin men nån cortisonnässpray.

Han trodde det skulle räcka, vi får väl hoppas på det då.


Nu har jag suttit och sappat på tv:n , skulle nog behöva sova en stund känns det som. Så jag får nog försöka lägga mig en timme i alla fall .

Sen är det bara trycka i sig lite kaffe och gå på jobbet... kul va? en Fredagkväll??? NOT!!! :(

Skulle hellre krypa upp i soffan med en filt , se en bra film och dricka lite gott vin :D

Nä ha det så gott.

Tjing!


Av Ulle - 21 november 2008 12:32

Ja då var lunchen avklarad för snickarna som jobbar på ute på fasaden. Dom är sååå duktiga trots att det är ganska kallt ute.


Bille har varit ute en stund och åkt snowracer och snöplatta. Sen kom farmor och hämta henne, dom ska åka till gammelfarmor i helgen som bor i Höga kusten.

Jag ska jobba , Tony ska snickra på här hemma och Crille ska åka till sin pappa den här helgen också.


Nu ska jag åka på vc och kolla mina bihåler , och fixa recept på hostmedicin. Och samtidigt hämta crille på skolan.

Tjing!

Av Ulle - 21 november 2008 00:15

Jaha egentligen ska man sova nu... men jag sov nu ikväll. Men jag ska gå och lägga mig alldeles snart.

Huvudet dunkar , vänstra kinden svullen ha ha jag ser nästan ut som en hamster. Och så fick jag feber också. Det är illa det här.Bihåleinnflammation vem har kommit på det???

Jag ska ju jobba hela helgen.

Nä snyt näsan det som går + alvedon sen är det natt.

Godnatt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards