billes-mamma

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Ulle - 19 november 2008 18:57

Ja dagen rullar på.

Den övriga familjen är hos en kompis som fyller 40 år idag och äter tårta.

Jag fick snällt stanna hemma , nja vill ju inte smitta ner hela omgivningen med mina baciller. Satt mig framför datorn istället och surfar runt.

Och sen har jag ju kommit på att det är ju lite roande att blogga.

Tack Lena för att du tyckte jag skulle göra det!


Imorgon ska jag nog ringa vc och begära lite hostmediciner så man får sova på natten. Sen måste nog bille få mer så hon har mot sin krupp. Alltid bra att ha hemma.

Nä nu ska jag ta tag i lite tvätt.

Tjing!

Av Ulle - 19 november 2008 15:01

Ja godmorgon!


Eller det var 1.5 timme sen jag klev upp. Sova är ju nästan en omöjlighet,

Hostar konstant när man ligger ner ,har fått en kraftig träningsvärk i magen nu.

Morfar fick äran att hämta bille även idag. Crille har varit hemma idag också. Men imorgon är det skolan för honom.


Nu kommer vi till det eviga dilemmat.. Vad ska man göra för middag? Tänk att så är det nästan jämt. Och just nu har jag varken matlust eller ideér.

Kanske Tony har några bra förslag, jag hoppas på det.

Nä nu ska jag gå och bygga lego med bille boop.

Tjing!

Av Ulle - 19 november 2008 06:04

Åh äntligen!!! kl är 06 och då vet jag att snart får jag gå hem och sova... sköönt. Nu är 2 nätter avklarad bara 3 kvar över helgen pust! det lät ju inte alls nå kul.

Men så är fallet. Nu längtar jag bara hem till min säng!

Jag tror att mina bihålor och huvud håller på att sprängas.

Ha en bra dag

och godnatt säger jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards