billes-mamma

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Ulle - 22 november 2008 22:22

Ja då var man på jobbet igen då... Boring! Lördagkväll och allt.

Det är det världelösa med mitt jobb. Att jobba helger,jag är så förbannat trött på att jobba dom. Då vill jag vara hemma med familjen, och umgås med vänner. Absolut inte vara på ett jobb. It sucks!!!


Måste kanske se mig efter nåt annat som inte innebär helgjobb , men vad?? man har inte så många valmöjligheter om man säger så. Då måste man nog söka skola först. usch det är jag heller ej sugen på. Man sitter som i klistret liksom.


Min älskling sitter hemma alldeles solo och har lite tråkigt tror jag , tyckte att jag kunde komma hem och umgås med han. Ha ha lite svårt då ;D


Nä nu väntar potatisen... :(


Ha en skön natt alla Tjing!!!

Av Ulle - 22 november 2008 18:10

Lördag... det känns inte som det när man jobbar.

Sov länge idag ända till kl 15.00 wow! men det var skönt.

Är inte så pigg idag heller känner jag. Skulle kunna gå och lägga mig och sova igen.


Tony och morfar har spikat panel på huset hela dan , men jag har inte hört ett dugg. Middag idag vart snabbmat , pizza men det var inte så gott som det brukar vara.


Tony håller just nu på att tapetsera småbitar runt fönstren eftersom det är nya fönster och dom är mindre än dom gamla. Det blir såå fint. Han är så enormt duktig och flitig min älskling. Puss på dig, T ;D


Nu ska jag skjussa in mina föräldrar till stan. Sen blir det soffläge tills jag ska gå till jobbet.

Tjing!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards