billes-mamma

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Ulle - 20 november 2008 12:33

Jag då har vi kommit in igen och fått lite lunch i magen.

Jag och Bille har varit ute och åkt snowracer.

-Det är ju snö vråla bille nu måste vi åka kälke mamma... Så vi gjorde det då. Men det var bitit om kinderna måste jag erkänna.


Sen gick vi en sväng till mamma/mormor och drack lite kaffe och saft.

Nu la bille sig på soffan en stund och kolla pippi.

Jag ska gå och hänga tvätt och starta en till maskin.

Sen åker snabeldraken fram en sväng.

Tjing! 

Av Ulle - 20 november 2008 08:25

Godmorgon!

 Ja nu har jag just skjussat Crille på skolan. Och gett bille lite frukost, som hon äter framför svampbob.


Har sovit som en kratta inatt ,tog ju hostmedicin innan jag la mig och den gör mig så konstig..

Vaknade först runt sex då Tony tände lampan i taket (tack å lov för dimmer)

och letade ena strumpan som rymt.

Sen låg jag på aga för jag visste ju att min klocka snart skulle ringa.


Men nu har jag ju även hunnit riva ur sängen för tvättning så man får ju faktiskt lite gjort när man kliver upp på morgonen, men det har ju jag så svårt för. Trött trött. 

Nu står lillpluttan och vill ha hjälp med att bygga järnväg så det är bäst att göra det då.

Tjing!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards