billes-mamma

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Ulle - 24 november 2008 15:18

Ja inte klev jag upp i tid idag heller som jag tänkte. Skulle ju åka och köpa present till min mamma som fyller år idag.

Så det vart att improvisera presenter på lilla Kvissle istället.

Men det blir nog bra.

Vi ska få middag där det är ju super!


Sen var jag och hämtade ut ett paket där jag beställt kläder till mig själv för

en gångs skull. En vit vinterjacka hittade jag på rea halva priset, helt ok sen 2 st klänningar även dom på rea så klart. Jag är ett stort reafan.

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Och min älskade man ringde förut han var på akuten han. Han har ett hjärta som har börjat spöka nu på slutet.

Så nu när han fick ont så åkte han in, det var bra det tycker jag så det inte händer nåt allvarligt.


Tjing!

Av Ulle - 24 november 2008 06:13

Snart snart får jag packa ihop och gå hem.

En väldigt lååång och seg natt men nu är han snart över.


Fortfarande ont i pallet kan jag säga så jag har härdat ut bra, en hel

helg med att vara här trots bihålorna.


Återkommer när jag vaknat ur dimman idag. Och sovningen blir inte

så lång tyvärr. Har massa saker att uträtta innan jag hämtar Bille.

Godnatt så länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards