billes-mamma

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Fasaden rasar

Av Ulle - 22 februari 2012 21:42

Fattar inte att man kan vara så trött som jag är alltså .....

Sover middag å allt men ändå lika trött..... It´s a mystery.

Har haft en jobbig dag på jobbet idag , alltså själsligt måste jag ju faktiskt säga för jag har underbara arbetskamrater. Att jag är trött märks ju inte ens på jobbet tycker dom , men kära vänner jag har en jättefin fasad ända tills idag. Då rämmnade den faktiskt , trodde aldrig jag skulle visa offentligt att det inte är så jäv..a bra som allt verkar. Men nu vet dom att superkvinnan , virvelvinden har sina svagheter fast dom sällan syns. B.la en ost sominte fanns fick mig att explodera inombords ... En Ost En Ost ni hör ju va f.. vem bryr sig om det finns ost eller inte.... jo jag just då tyckte det var vedervärdigt bara för att!!! Voj Voj!!!  

Men det som verkligen gjorde att fasaden ramlade av var samtalet med Gyn om mitt provsvar som jag idag väntat på i 4 veckor.... Helt tyst i luren först....

-vad var du här och gjorde?

VAAA!!! jo det vanliga man gör vid cellförändringar

tyst i luren igen....

Men hallå!!!

-Ja jag ser inte så mycket vad det är som händer så det här måste jag kolla upp.

F.. f.. f.. dom har tappat bort provet var tanken och alla tankar börja snurra runt. Känner mig alldeles tom efter samtalet. Men fick prata en stund med en go kollega så tankarna skingrade sig lite.

Men eftermiddagen kändes sååå lång innan jag äntligen fick gå hem , krama om min man och mina underbara barn.

Det är ridskola idag för Bille men Tony var så snäll och följde med henne på den idag , själv la jag mig på soffan och somnade ögonblickligen. Vaknar efter 1 timme av att min vackra son säger: Blir det nån mat här idag? Eller hur är det med kvinnan i huset som ska göra det , har hon gått i strejk   

Underbar som han är plockar han fram efter vad jag säger och lagar middag åt oss. Gulle dig älskade Crille   


Middag i magen , en snabbis på Ica sen en skön prommis med Nova och en massa bus i snön för hennes del.

Nu börjar det bli dags att släcka ner och krypa till kojs för nu har jag gäspat läängen.


Sov gott


Tjillevippen!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards