billes-mamma

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Ulle - 3 februari 2012 14:48

Ja så var äntligen den sköna lediga fredagen här   det är så ljuvligt att veta att imorgonbitti kan jag ligga på soffan och dega när billen ser på bolibompa, Utan måsten.


Slutade tidigt idag , redan klockan 12 det var hur skönt som helst. Nu väntar jag in mannen så vi kan åka på ICA och handla lite god mat till middag och något gott att smaska på ikväll kanske. Båda barnen gör oss sällskap för godis inköp.

Sen hem och ha fredagsmys för hela slanten.


Kallt som sjutton ute nu -16 grader Brrrr , promenaderna med Nova är inte njutbart just idag då och tydligen ska det bli ännu kallare imorgon om jag fattat rätt.

Mina tokiga pojkar i huset ska tydligen ut med skotrarna i helgen , kul för dom   men i denna kyla kan det inte vara kul tycker jag då.

Kanske man ska ta med Bille på en skidtur på golfen kanske .... men jag avvaktar nog innan jag säger nåt för att kolla in temperaturen först. Eller så hamnar vi på skridskobanan kanske.


Trodde nästan att provsvaret skulle ramla in idag , för dom är experter att skicka dom lagomt till helgen annars , men det är nog bara vänta tills nästa fredag.


Nä nu får han komma hem tycker jag.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards