billes-mamma

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Ulle - 9 februari 2012 23:06

Är så fruktansvärt irriterad och mest ledsen just nu .....

Den här så kallade GUD som vissa dumsnören tror på , vilket jag redan insett att han inte finns!!!!

FÖR OM DEN IDIOTEN FINNS SKULLE JAG GÄRNA HA ETT NÄRA SAMTAL MED HONOM OM HUR MAN VÄLJER VILKA SOM SKA GÅ VIDARE....... Ha har ju för f.. fullt med sjukhem som är överfyllda med gamlingar som han kan hämta om han vill ha sällskap.

Men han kan väl ge f.. i yngre behövande mammor och pappor till den dagen kommer what so ever!!!!


 han däruppe:HAN FINNS INTE!!!!!

Av Ulle - 9 februari 2012 22:37

 å inget svar har kommit   Men det blir väl som alltid ..... Fredag .... då kommer det. Men så ärjag ju positiv oxå

nu har det tagit 2.5 vecka så vore det nåt borde dom redan skickat eller ringt , eller hur??? Visst är det så?

Så Imorgon dimper svaret ner 1 timme innan arbete OCH denna gång: POSITIVT!!!! visst vill vi det   


Idag har jag i alla fulla fall haft en ledig dag men nåt att göra hela tiden ändå.... Skjussa barn , prommis med jycken , frukost , helghandling , lunch , prommis , fikafrämmande , hämta barn och make <3 middag ,prommis SEN vila i alla fall. Lite gott i glaset fick jag allt så här innan arbetshelg.


Nu ligger alla mina älskade i familjen , bara jag och tv kvar. Inte för sen natt har jag tänkt mig men jag vet ju även hur jag är med att komma i säng...... inte tidigt alltså.


Mera information om det blir en glad Ulle eller en ledsen Ulle som bloggar i helgen.


Ha det bäst goa ni :)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards